Love Your Life (LYL) brändi esindav ametlik e-pood ja maaletoomise õigused Eesti Vabariigis kuuluvad ettevõttele LANMER OÜ (registrikood 12647876, Emajõe 1a, Tartu 51008)

Üldised tellimistingimused

Üldised Tellimistingimused kehtivad Lanmer OÜ (edaspidi nimetatud Poe haldaja) interneti kodulehel www.lyl.ee asuva toidulisandite (edaspidi nimetatud kaup/toidulisandid) tellimiskeskkonna vahendusel (edaspidi nimetatud E-pood) toidulisandite tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele Tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Lanmer vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, E-poe toidulisandite hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.

Toidulisandite tellimise kord 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

·       Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

·       Maksa hiljem lahendused: Indivy Slice 3, Liisi ID, Finora krediit

·       Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

 Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. 

Poe Haldaja on isikuandmete vastutav töötleja, Poe Haldaja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile. 

1.1 Toidulisandite tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Poe haldaja internetikeskkonna (edaspidi nimetatud Internetikeskkond) kasutajaks.

1.2. Tellija valib soovitud toidulisandi(d), määrab iga Toidulisandi koguse, toidulisandite eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse.

1.3. Toidulisandite hind ei sisalda tasu Toidulisandite kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu sõltub Teie valitud kättetoimetamise viisist .

1.4. Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on võimalik tasuda internetipangas, pangalingiga või krediitkaardiga.

1.5. Tellimus jõustub peale tellitud Kauba eest tasutud summa laekumist Poe haldaja pangakontole. Tellimuse jõustumisest teavitab Poe haldaja Tellijat e-posti vahendusel.

1.6. Tellitud Kauba toimetab Poe haldaja Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile kas:

  • Itella SmartPOST pakiautomaat;
  • Omniva pakiautomaat;
  • DPD pakiautomaat;
  • DPD kuller
  • Või mõnel muul viisil, mis on märgitud Tellimiskeskkonna vahendusel.

Sihtkoha hilisem muutmine on võimalik vaid juhtudel, kui pakk ei ole laost välja saadetud ja muutmisel kehtivad lisatasud.

1.7. Kui Tellimus on vormistatud ning tasutud tööpäeval enne kella 13:00 ning sisaldab vaid Eesti laos asuvaid toidulisandeid, transpordib DPD, Itella Smartpost, Omniva või kuller Kauba Tellija poolt valitud pakiautomaati Eesti piires 1-4 tööpäeva jooksul; Läti piires 1-5 tööpäeva jooksul; Leedu piires 1-6 tööpäeva jooksul. Muude tingimuste korral on Tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 20 tööpäeva. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Tellija mobiiltelefonile ja / või e-posti aadressile teade, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta DPD / Itella / Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates teate saabumisest Tellija mobiililtelefonile ja e-posti aadressile. 7 kalendripäeva möödumisel saadetakse pakk automaatselt tagasi Poe haldaja lattu ning paki uuel / korduval väljasaatmisel rakenduvad lisatasud.

1.8. DHL / Omniva / Itella /DPD / Venipak või mõni muu Poe haldaja koostööpartnerist kuller toob Kauba Tellija poolt märgitud aadressile Eesti piires 1-4 tööpäeva jooksul (Läti 1-5 tööpäeva ja Leedu 1-6 tööpäeva) kui Tellimus on vormistatud tööpäeval enne 13:00 ning Tellimus sisaldab Eesti laos asuvaid toidulisandeid, muude tingimuste korral on tellimuse kohaletoimetamise aeg kuni 20 tööpäeva. Juhul, kui kuller Tellijaga telefoni teel kontakti ei saa, jäetakse Tellija poolt märgitud aadressiga postkasti teatis ning Kauba saab Tellija kätte lähimast postkontorist. Postkontoris hoiustatakse saadetisi 7 kalendripäeva postiasutusse saabumise päevast. Pärast seda kuulub Tellimus tühistamisele.

1.9. Tellimuse tühistamise, muutmise, ümbervahetamise ning uuesti sama paki saatmise korral peab Poe haldaja kinni 5 eurot käitlustasu, millele lisandub tarnemeetodi tasu, sõltuvalt kliendi poolt tehtud tarnemeetodi valikust.

1.10. Poe haldaja eeldab, et Kauba kättetoimetamise aadressil võtab kullerilt kauba vastu Tellija. Kulleril on õigus anda Kaup üle kauba kättetoimetamise aadressil teisele isikule, keda kuller võib mõistlikult pidada Tellija esindajaks (füüsilise isiku puhul pereliige, asutuste puhul sekretär, valvelaua töötaja jmt.)

1.11. Kaupade kahjustumise ja hävimise riisiko läheb kauba üleandmisel üle Tellijale. Selleks loetakse kas kulleri, postiasutuse poolt kauba allkirja vastu Tellijale üleandmist või kauba toimetamist Tellija soovitud kättetoimetamiskohta (näiteks pakiautomaat).

1.12. Poe haldaja ei vastuta kaubale tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba kätte toimetamist p 1.10. nimetatud korras ning puuduste eest, mis tekivad toidulisandile seoses kauba mittesihipärase või ebaõige kasutamisega.

1.13. Toidulisandid, mis ei asu Tellimuse sooritamise hetkel Eesti laos toimetatakse Tellijani 20 tööpäeva jooksul.

1.14. Kui tellimuses on korraga toidulisandid, mis on kohe kättesaadavad, ja toidulisandid, mida Tellimuse sooritamise hetkel laos ei ole, saadetakse toidulisandid Tellijani kuni 20 tööpäeva jooksul ühe pakina, kui ei ole Tellijaga kokku lepitud teisiti.

1.15. Toidulisandite hinnad sisaldavad käibemaksu 20% . 

1.16. Kättetoimetamise tasu sisaldab käibemaksu 20% .

1.17. Käibemaksu määra muutumisel korrigeeritakse kauba hindu ning kättetoimetamise tasu suurust käibemaksumäära muutuse võrra.

Tellija õigused

3.1. Tellijal on õigus tellida toidulisandeid e-poes Poe haldaja poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel.

3.2. Tellijale saadetavad toidulisandid peavad olema korrektsed ja komplektsed ning vastama Poe haldaja poolt fikseeritud tingimustele.

3.3. Tellijal on õigus esitada toidulisandite tellimust ja toidulisandeid puudutavaid pretensioone Poe haldaja e-posti aadressil info@lyl.ee 14 kalendripäeva jooksul toidulisandite kättesaamisest alates.

3.4. Tellijal on õigus toidulisandite tellimusest taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toidulisandite kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul.

3.5. Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktist 4 tulenevalt ei kuulu tagastamisele (st Tellija kaotab punktis 3.4. nimetatud taganemisõiguse) avatud pakendiga, kasutatud või rikutud (sh rikutud pakend) Kaup, va kui pakend on saanud kahjustada transpordi käigus ning Kauba kättesaamisel kullerteenuse vahendusel või postiasutuses on tehtud vastav märge saatelehele või pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel on viivitamatult teatatud Poe haldajat vigastatud pakendiga kauba kättesaamisest.

3.6 Lepingust taganemise korral tagastatakse ostu eest tasutud summa, millest Tellija kannab Kauba kättetoimetamisega seotud kulutused juhul, kui Tellija on valinud kättetoimetamise viisina kõige soodsamast üle-eestilisest kätte toimetamise viisist erineva kätte toimetamise viisi. Sellisel juhul peab Tellija kandma kulu, mis ületab tavapärase kõige soodsama kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Poe haldajal on õigus pidada tavapärast kätte toimetamise tasu ületava tasu osa kinni Tellijale tagastatavast summast.

3.7 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille Tellija peab Poe haldajale esitama hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul kauba kättesaamisest kirjalikult või e-posti teel. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Tellija näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha. Sularaha tagasimakseid Lanmer ei teosta. Juhul kui Tellija taganeb tellimusest, siis kohustub Tellija tagastama kasutamata ning kahjustamata toidulisandid viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul tagastamise avalduse esitamisest arvates. Poe haldaja tagastab Tellijale tagastatud toidulisandite eest tasutud summa (v.a toidulisandite saatmise kulud) hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul tagastamisteate ja Toidulisandite saamisest arvates, tulenevalt võlaõigusseaduse § 56 lõike 3 .

3.8 Kauba tagastamise kulud kannab Tellija, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Tellija kohustused

4.1. Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi, täpne aadress (tänav, maja number, korteri number, postiindeks, linna/asula/ või küla/maakond), kontakttelefon ning e-posti aadress. Palume kontrollida tellimuse vormistamisel esitatavate andmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi kauba kätte toimetamisel.

4.2. Juhul, kui Tellija ja toidulisandite saaja on erinevad, peab Tellija esitama punktis 4.1. fikseeritud andmed ka saaja kohta.

4.3. Juhul, kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud ning ei vasta punktis 4.1. fikseeritule, ei garanteeri Poe haldaja toidulisandite tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Poe haldaja Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

4.4. Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma .

4.5. Enne kauba kasutamist lugege tähelepanelikult kauba kasutusjuhendit/kleebist, pakendi infolehte, kauba pakendil toodud kasutamist selgitavat märgistust ning tootekirjeldust ja annustamise juhendit E-poe lehel.

Poe haldaja õigused

5.1. Juhul, kui Tellija ei täida käesolevate üldiste tellimistingimustega talle pandud kohustusi, ei garanteeri Poe haldaja tellimuse jõustumist ja/või nõuetekohast toidulisandite saatmist.

5.2. Juhul, kui Tellija ei täida maksekohustust korrektselt on Poe haldajal õigus avaldada Tellija andmed maksehäirete registris.

Poe haldaja kohustused

6.1. Poe haldaja kohustub Tellijani toimetama korrektsed Toidulisandid.

6.2. Poe haldaja kohustub vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid.

6.3. Poe haldaja kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul, kui pretensiooni põhjused on Tellijast mitte sõltuvad. Juhul, kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama.

6.4. Poe haldaja kohustub välja vahetama toidulisandite praakeksemplarid. Poe haldaja vastutab üksnes tootmisvigade jm puuduste eest, mis olid olemas Toidulisandite üleandmisel Tellijale.

6.5 Poe haldaja ei vastuta Tellijale tekitatud kahju eest, kui kauba kätte toimetamine viibib asjaolude tõttu, mida Poe haldaja ei saanud mõjutada ning mille saabumist ei olnud võimalik ette näha, sh E-poes asetleidvatest võimalikest tehnilistest tõrgetest põhjustatud viivituste korral kauba kätte toimetamisel (vääramatu jõud).

Muud tingimused

7.1 E-poes kaupade juures kuvatud piltidel on illustreeriv tähendus. Tellijal ei ole õigust kaupa tagastada seetõttu, et E-poes toodud Kauba pakendi foto ei vasta täpselt kätte toimetatud kauba pakendile, kui muus osas vastab kaup tellimusele ning on nime, koguse ja omaduste osas vastavuses kauba juures kuvatud infoga.

7.2. Kaupade saadavus E-poes võib muutuda ette teatamata. Kui Tellija on kauba eest tasunud ning Poe haldaja ei ole võimalik seda Tellijale kätte toimetada kauba lõppemise tõttu, on Poe haldaja õigus loobuda müügist ning tagastada Tellijale raha tema arvelduskontole 14 kalendripäeva jooksul.

7.3. Teie ja Poe haldaja vahel kaupade tellimise ja ostmisega tekkivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul, kui läbirääkimised ei anna soovitud tulemusi või kui Te ei ole nõus Poe haldaja pakutud lahendusega ja leiate, et Teie õigusi on rikutud, on Teil õigus esitada kaebus tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel: http://tarbijakaitseamet.ee.

7.4 Tarbijavaidluste Komisjon on Tarbijakaitseameti juures asuv kohtuväline tarbija ja kaupleja vahelisi vaidlusi lahendav organ, mis asub aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, telefon 6201 920; Tarbijavaidluste Komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda Tarbijakaitseameti veebilehel aadressil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon.

7.5. Kõik Poe haldaja veebilehel (lyl.ee) toodud kauba kirjeldused, fotod ning muud andmed on autoriõigusega kaitstud ning nende kopeerimine või muul moel kasutamine ilma Poe haldaja nõusolekuta on keelatud.

Küsimuste tekkimisel kirjutage e-posti aadressil: info@lyl.ee